söndag 31 maj 2009

cruzz

Igår blev de cruising i Luleå.. vi tänkte dra e´n snabbsväng jag och Johan men det blev inte riktigt så! 4 timmar var vi där. Och flängde runt. Tyckte det var lite folk rent allmänt hela kvällen.. där kring halv tolv kom vi och det var väl hyffsat med folk då men ja som sagt... ändå fick man se lite fina cars runtom :) Vi fick sällskap av Lisa & Denise efter ett tag och de satt och skröt upp massa toyota bilar o grejer.. shit asså dålig uppfostran där kanske? ;D

nåväl så det var väl det. Har klippt gräsmattan idag med nygräsklipparn och ja, måste säga att jag blev nöjd :D. Har tagit utan självgång också på den så att det blir som ett fyspass varje gång man klipper. Haha. Seriöst. Tog fan två timmar idag och klippa :) men har så stor tomt när jag rör om hela området även till järnvägen så det tar sin lilla tid.. men ingen promenad behövs idag;P

ska till Båten i Luleå snart med morsan som en liten morsdagsgest! Där ska vi käka finmat och kolla på utsikten :P vi har fasen aldrig gjort något sånt bara jag och hon så vi tänkte att det var dags! =)

Hmm sen ikväll så MÅSTE jag fan ha en mjukglass....

Nån som taggar med till Rönnbäcks runt 20.00 ikväll? ;P

*desperat*

4 kommentarer:

  1. Utsikten... ni ÄLSKAR lulääää, så är de bara! :)

    SvaraRadera
  2. men man ser ju bara vattnet o inte ser det speciellt mycke annorlunda ut än i Boden :D

    SvaraRadera
  3. och inte ringde du när du var i luleå, dålig stil!

    SvaraRadera
  4. här blir man bara attackerad från alla möjliga håll =(

    SvaraRadera