måndag 25 maj 2009

Stora Inköp!

Eller nä egentligen inte men storSLAGNA inköp i alla fall :D har äntligen fått tummen ur att köpa nya bilhögtalare (till framdelen) och drog även på mig ett väggfäste till plasma-tv:n :D. Orkade dock inte sätta upp den idag med tanke på bristen av verktyg.. Mange erbjöd sig hjälpa å allt. snäll pojk e han!

Jaoo såå är väl det jag har gjort förutom att jobba.. och lirat GH :P har även hjälpt lillebror med en läxa att göra en grej i photoshop o grejer så till slut hamnade jag, henke o mange hemma hos mig framför TVn.

Någorlunda fullsatt måndag sådär bara :D känns väl kul!

Vill göra saker nu när det börjar vara sol och sommar...

Fast nu är det dags att sova ;P

3 kommentarer:

  1. jag håller med..väggen är bäst :)

    SvaraRadera
  2. Brännboll någon dag?? :D

    SvaraRadera
  3. Ja ska bli kul när jag ids sätta upp den :D

    BRÄNNBOLL!? det var fan =P

    SvaraRadera