lördag 2 maj 2009

Maj

nu är det maj och det känns fan. Jag gjorde inget valborg typ bara slappade. Igår var det grillfesten hos mig och ja vi hade trevligt antar jag samtliga som var här? :) Lite probs med grillen först pga tändningsfunktion som inte fungerar men annars var det lugnt. Grillade entrecote och hade pommes till det. Osso kall BEa-sås :D mmmm
Har slagit upp två partytält också! Måste skaffa lite fler sittplatser så blir det bra i slutändan det också.


Fast jag skulle gärna vilja bygga den där altanen. Med halva tak o halva bara en platta så att säga. Men vi får se om det blir ett projekt för i år alls eller vad som händer där. :P
Ska till en av mina kära kusiner snart som fyller år idag. Hmm måste städa vidare och försöka göra mig i ordning..
ciao :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar