onsdag 13 maj 2009

slackin

Nu äre länge mellan varven igen som jag uppdaterat. Skitsamma ni får läsa när jag har lust att skriva, okej? ;p

johan var förbi nyss vi nötte lite GH och körde över internet. Synd att det verkar ta fem år ibland att hitta nån att spela med på piss wii internet eller vad de nu heter :p. Aja.. snart är det andra bullar.. ska köpa GH Metallica och även Rock band 2.. Metallica släpps ju om en vecka så :P kanske nöter loss det och sen har rock band 3 hunnit komma el nå :D

nog om de.. idag har jag varit svinigt trött. har väl inte varit vaken särskilt sent eller så så jag fattar inte riktigt detta.. måste nog ta en "ta-igen"-dag här snart så jag kommer i fas igen. Helgen blev ju inte så strålande sömnig utan ganska störd dygnsrytm på många sätt och det sätter väl sina spår när man ska upp 6 på morronen (egentligen) ;P.

MEn men.. nu måste jag sluta babbla så jag kommer mig i säng nån gång.. hade tänkt sova typ 8 eller nå men då ringde Johan så klart!

Men det var trevligt med besök =D

Pussåkram

2 kommentarer:

  1. förresten.du. kan du inte skaffa dig buzz eller finns det ens till wi måntro? (:

    SvaraRadera
  2. tror jag ska köpa ett xbox eller något också som jag ska ha istället för bara wii:et. det känns lite blä ibland när man vill spela något annat mer normalt spel :P så ja kan tänkas..

    SvaraRadera