torsdag 21 maj 2009

Grandsud

Haha titeln är namnet på det jag tror är det äckligaste vita vinet som någonsin tillverkats :D vi hade lite fest till Sara Stensryds ära i och med att hon fyllde år igår! GRATTIS!

Och det började med att vi var hos henne/Carro och sedan förflyttade vi oss till mig av nån anledning.

Tillbaka till vinet så var det Linda som drack detta och hon tyckte väl inte det var så lätt att få ner hela 1L tetran. Jag förstår det :D

Själv drack man några öl.. fick nästan tvinga i mig. Jag ska avstå från öl nu i fortsättningen. Segt o enformigt, roligare att svamla på med groggar och drinkar tycker jag! ;D

Gjorde nyss helstekt fläskfilé med vitpeppar och vitlökspulver. Satan så gott :D
och den klassiska såsen. MmMmMmmmm :). Klarar fortfarande av att tillverka den! Stolt är jag.
O pommes till detta. Nu har jag över en portion till imorgon också :).

Imorgon blir det mer födelsedagsfirande när nästa Sara har bjudning. Så bara att hålla i sig nu..

Men jag måste lugna mig med sötsaker. Är inne i nån kris nu verkar det som :P Huvudsaken promenaderna fortsätter så..

Aja, ciao

2 kommentarer: