onsdag 6 maj 2009

Bulb.

Titeln betyder ingenting, om du kanske undrade.

Regnet tog över idag :P varit jäkligt varmt och skönt uppe i sköna norr men eftersom att de flesta som läser detta förmodligen kommer härifrån så vet jag inte vad jag ska få ut av att skriva det här. haha.

Har börjat titta på altan och grejer till sommaren. Har en klar "vision" om hur det skulle kunna se ut här ute. Med en del av tak och en del utan tak. Och sen har jag hunnit planera vad för trädgårdsmöbler och sånt man skulle kunna ha.. en hammock kanske? ;P det hade vart nice.

Men jag är ju lite som jag är, kanske får fortsätta lugna mig lite. Vill lägga nytt tak också nu i sommar så vet inte riktigt vad jag ska planera ekonomin på..

Hmm fasen klockan är halv åtta och jag är inte hungrig.. suck. Ska jag bli hungrig klockan 21 nu då eller vad? Lite sent att käka då kanske? Hmm.. äsch. Får ta allt som det kommer. Nu blev jag påmind att jag måste nog fasen fara och handla idag.. om jag inte har något kok-ihop som jag kan hitta på. Är ju det när brödet tar slut/går ut i datum(vilket händer ofta)..

Små problems, mm ? ;)

Nåja.. TVn lockar eller något annat avslappnande... kanske en vända i 'cuzzin.

Chill

puss ;D

3 kommentarer:

  1. tja, vad göres ikväll då?

    SvaraRadera
  2. den här kvällen föll mig så bra i smaken,
    och det är så UNDERBART att vara ledig söndagar och kunna umgåtts istället. (:

    SvaraRadera
  3. Carro föregående kommentar. (:

    SvaraRadera