söndag 3 maj 2009

Cruz

Ja cruising hare vart o vi hade väl hyffsat trevligt. Det var jag, Mange, Johan och en stackars lulebo vid namn Lisa.

Vi åkte Manges bil. Det var som skönt att slippa köra och jag tänkte det lämpade sig bäst! Kommer inte ihåg när vi for men det var väl där vid 20.00. Mycket bilar som fasen var de. Tror vi uppskattade att ett varv på stråket tog 1½ timma som värst. Medan när det lugnat sig så kanske det tog en kvart.

Men det är som min kära kusin sade: Man hinner ju se många bilar om inte annat!

Och det är sant. Man är ju där för att se bilar och för att vara med i svängarna liksom.

höhö svängarna.

Ja så det var väl lördagkvällen. Fredagen var ju grillfesten fast de har jag väl redan babblat på om.

Är för övrigt svinnöjd med mitt köp av solbrillor. Om du träffar mig kommer du få gissa vad dom kostade, var så säker.

Om du nu inte redan blivit tvingad att göra de!

Vafan babblar jag nu om ;)

god natt

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar