söndag 24 maj 2009

SKÄRPNING

JA nu borde jag skärpa mig med uppdateringarna här :D skriver ju fasen inte ens varje dag längre. Men nu kör jag på och försöker bättra mig bläblä. Igår var ja förbi mange en sväng och drack kaffe och köpte med mig en brownieslängd, gissa om vi tröck i oss hela Joooodå. Sen på kvällen blev det lite GH (Har köpt nya Metallica nu! ;P). Gud vilken nörd man är ;D och så efter det åkte jag till Carr och Sara, hängde lite granna, vi körde lite kort och lite snack och övertrötthet och det var nice.

Fasen vad man gjort saker och varit aktiv och det har hänt grejer till höger och vänster nu på senaste tiden. Eller senaste tre fyra veckorna.. Maj månad? :P det är bra i alla fall och antar att det har med vädret att göra. Så skönt att vara ute i solen och göra vad som helst. Hmm nu börjar det vara några dagar sen det var promenad.. så nu ska jag tjata på en viss människa att det är dags att vi ska ut ;P. Jag och Mange drog en promenad igår också. Hämtade bilen hos Sara.B där jag lämnat den för fredagens bravader.

Det var ganska trevligt fredag också.. massa folk, trevligt folk. Åsså när man druckit där lite över gränsen så blev det sing star till tusen. Tur att det gick bra poängmässigt i alla fall =P. Sen vidare och käka på rönnbäcks.. väl inne och klar på Rönnbäcks lokaliserade jag Mange, Honk och Evelina ute på gatan så bytte grupp där eller vad man skulle säga så jag skulle slippa gå hem själv :P. In på statoil drog vi och där hittade jag VÄRLDENS KLIPP!
Japp en tupp eller höna eller va de nu är. Hahaha. Jag vet inte vad man ska säga om saken... ? den var på halva priset skulle kosta 80 och kostade 40 på extrapris.. så jag tyckte det var en för bra affär för att missa.

HAHAHAAH fyllaa asså =)

Aja. Nu dags att göra något.

1 kommentar:

  1. bara för att fula saker är på extrapris så ska man inte köpa dem för att man känner sympati.

    SKRATTAR nu sitter jag här med hönan agda och vi har det trevligt. ih

    SvaraRadera