söndag 17 maj 2009

Keep running

Igår melodifestivalen och det sög ju helvetes mycke. Usch. Inte nöjd alls.

Har tagit en promenad nyss med Sara, power walk! Har faktiskt hunnit med tre pass den här veckan förutom det jag också gick i morse då. Drog en vända på 20 min i morse innan äventyren skulle börja. Vi var till Lule en sväng jag och Mange o Johan och gled runt lite granna. Jag köpte ett 12-pack sportsockar på stadium och ett par nya dojjor. Sneakers typ. Vita/svarta. Är ganska nöjd och priset var rätt :D

Måste bara klämma in att Cheer Future äger, så här mitt i allt :P

Såå.. ska in i duschen nu.. kom just hem från senaste promenixen som sagt. Känner att detta kan vara en bra grej :) tycker man mår så jäkla mycke bättre bara efter en vecka, men det är ju mycke psykiskt. Resultat får jag nog börja titta efter midsommar eller nå :p.

Aja. Cuzzin kallar.

Ciao

1 kommentar:

  1. systembolagets beskrivning:

    Doft: Ungdomlig, aningen aromatisk doft med inslag av grön banan, vingummi och citrus.
    Smak: Torr, ungdomlig smak med inslag av grön banan, nässlor och citrus.

    jag undrar mest vad det var för något. för det kan då omöjligtvis ha varit vin :)

    SvaraRadera