onsdag 27 maj 2009

Ny dag o nya möjligheter...

...nya möjligheter imorgon i alla fall :)

är så trött nu så det är inte sant. Varför har jag bara inte gått och lagt mig?

sov 3 timmar förra natten, pga olika skäl :P Tänkte faktiskt ta en powernap där redan på kvällen och det misslyckades med tanke på vissa störningsmoment (nää ingen ska ta åt sig nu utan det är mitt fel om jag inte haft på ljudlöst o grejer =D)

så denna natt blir SÅÅ sköön.

Det som hände igår var väl mest att jag tänkte på jobbet och vissa saker. Visionerade o bollade tankar med mig själv. Och det är ju faktiskt positiva saker blandat med lite spänning som egentligen höll mig vaken fast jag egentligen var jävulskt trött :p

men men.. det är kul att det kan vara så också. Hellre att man trivs så bra att man knappt kan somna på kvällen än att man lider 8 timmar per dag.. mm? ;)

aja detta var det korta för idag, nu är det dags för det efterlängtade.

pussåkrama

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar