söndag 10 maj 2009

Väder o vind


nnäää tänker inte börja det här inlägget med något om väder eller vind :P tamejfan.

Igår krogen idag socialt umgänge i Luleå hos Linda Kummu (carros kusin) och hennes pojkvän andreas. Jag Carro och Linda (ne inte kummu) åkte en spontantrip till Luleå :). Tanken var att jag skulle hitta nå nya skor typ street/sneakers fast klockan var typ 17.00 när vi var där så Coop och Inter sport var det enda som var öppet i alla fall på storheden.. eller vi åkte bara dit eftersom att det är ett säkert kort ;P äsch det får bli nån annan dag..

Vi lirade buzz och något annat sällskapsspel, kommer inte ihåg vad de hette.

"Trodde du ja" hette det visst.. kom på det nu=). Så typ 3 rundor buzz och en vända av det :D men det var trevligt. Jag bjöd alla på browniez och kanellängd från 7-eleven också.. satan så god brownieslängden var! väl värt 45:-.. maffigt så man orkade inte så mkt.. men framförallt KLADDDDDD ;P

Sara tvingade ut mig på en motionsrunda igår.. och måste säga att det var riktigt skönt.. att komma sig ut. Det blir nån fler dag nu i veckan. Jag är sen med beach 2009 o andra sidan bryr jag mig inte så mkt heller. Är ganska nöjd med hur jag ser ut :P fast klart, kan ju alltid vara kul att komma igång och motionera lite.. :)

Krogen igår var väl okej.. ganska mkt folk.. bartömning.. drink för 75:- (tyckte jag inte var ett så jäkla bra 'reapris' men men... och den där jäkla isen man får är ju 80% av drinken).

Tror vi stod en och en halv timma i sträck på det där dansgolvet. Men kul var det :) vi drog igång som fasen!

Och Hon.. ja.. med lugg o blont hår.. du gav mig blicken och fick svaret ;)

wish I knew your name, maybe you know mine?

ka-ching

Nä nu blir det slappa TV och sova.

1 kommentar:

  1. KAKAN VAR SÅÅÅÅÅÅ GOD:) Sådan skulle jag lätt kunna äta varje dag :)

    SvaraRadera