måndag 4 maj 2009

Stek

Ska göra entrecote snart. Har kvar sen i lördags. Det blir fasen gott det ;D Har för övrigt börjat ta allergitabletter igår. Min kära kusin annika lotsade in mig på detta genom att ge mig en. Och fyfasen vad pigg jag börjar bli. Har ju haft min skumma nästäppa typ att en näsborre alltid är täppt oavsett tid på året och när jag tog en sån där blev det ju fasen bra! Känner mig piggare också, tänk att behöva backa upp med munnen hela tiden när man andas, konstant!

På tal om allergier o sånt.. fan vad jag inte vill vara pälsdjursallergiker nå längre.. nu är jag less :(

Den dagen det finns en spruta som säger "NU ÄR DU ALDRIG MER ALLERGISK" ska jag ta den, även om den kostar 20,000kr eller nå sånt! Vet att man kan ta en varannan månad eller nå sånt men blä liksom.. ;/

What's the fucking problem? för övrigt...

Nu gör jag mat..

3 kommentarer:

  1. hoho tack för i fredags, hade ju jätteskoj! lite synd att ni fick bevittna min sångröst bara..ber om ursäkt för det..hehe..

    SvaraRadera
  2. Haha du har nog tur för jag tror inte jag hörde dig =)

    SvaraRadera
  3. hehe jo jag minns vad du sa just då..men nu ska vi inte återuppliva några minnen :)

    SvaraRadera