onsdag 24 juni 2009

VÄRMEEE

har så varmt inne.... vet inte vart jag ska ta vägen :P körde med myggfönster ut från sovrummet i natt. det hjälpte kan jag lova! :) men börjar det bli riktigt varmt nu på riktigt och så funderar jag seriöst på att skaffa en AC eller nå. bara till sovrummet. Hatarrr när det är för varmt!

vi är 3 man kort på jobbet.. ganska slitigt är det, i och med att det påverkar Alla på ena eller andra sättet. Det är ju så ;p men jag tycker det är kul när det blir lite stress och utmaning. Och att man klarar av det även fast man senaste tiden börjat ta på sig ÄNNU MER att göra :D

käkade entrecote, potatisklyftor och bea-sås hos farsan idag. Det var ja.. jävligt gott. är proppmätt ännu fast det är typ två timmar sen! och jag som skulle krympa magsäcken o allt ;P fast jag tror jag har lyckats! var nästan mätt redan efter en bit+potatis och det brukar jag inte vara!=) men så klart var man tvungen att ta Liiite mer bara därför :P

Aja. Nu ska jag hitta på nåt vettigt.. typ se TV eller nå. Haha.

Snart alive ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar