lördag 25 juli 2009

Spårön

Det gick hårt till igår på Fårön. Sitter hemma nu men ska nog tillbaka till Piteå ikväll. Måste äta något innan vi ska göra finmiddagen. Vi ska dra en finmiddag innan vi drar tillbaka, idag tänker vi fasen inte sitta i fyllan hungriga ;P haha jag ska lätt köpa någon baguette på OK eller nåt sånt också.. värsta jag vet är att vara hungrig och inte få tag i mat..

Klart de säljer ju korv med bröd på kiosken.. men blä. Korv+hamburgare är inte okej i dagens läge känner jag. Såååå jäääkla less på det..

Kanske jag skulle sova några timmar.. typ 2 i alla fall. Är ju som sagt lite halvsliten. Vi har stugan en dag till där borta i alla fall men det är bara jag som vacklar lite om jag ska åka dit eller inte. Det blir nog förmodligen min bil också som körs dit. Vet inte om jag tycker det känns så kul med tanke på att två bilar vandaliserades förra året eller vad fan dom nu sa.. men det vore samtidigt skönt. Då kan vi dra på lite fetstereo också från bilen ;P

nää om man skulle ta ett varv i cuzzin och sen göra KÖTTBULLAR MED SPAGHETTI OCH KETCHUP

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar