onsdag 8 juli 2009

2 days

snacka om att den här dagen har rört om i skallen. Är i så grova bilbytartankar pga lunchbesöket på Englunds (BMW) idag så det är inte klokt :P hatar när man drabbas av det här. All fokus på allt annat tappar man direkt. Har t.o.m. glömt att jag faktiskt har semester från och med fredag :P

BMW 330D -07 M-sportpaket.


Nog fan är den ju fin. Men ganska dyr faktiskt. Vi är inte inne på rätt kurs i förhandlingen ännu :P ska låna hem den och visa upp min bil imorgon i alla fall så får vi se sen. Lämna igen den på fredag och sen kanske fundera en vecka? Allt jag vill veta är ju om den går MYCKE hårdare, såklart :P

Att det är en BMW och att den är snäppet snyggare vet jag ju redan. Haha.

Fan.. det här blir ju också röda faran om det skulle bli så =P haha.

Aja. Måste göra mat.

1 kommentar:

  1. Fin som snus hördu.

    Och förresten om du undrar vem som stulit din lilla tändare så är jag den skyldiga. I'm bad.

    SvaraRadera