torsdag 23 juli 2009

Halfway to freedom

Sitter i bilen på väg hem nu. Blir nice att få komma hem och ja, som konstaterat flera gånger idag, sova i sin egen säng ;P känner mig fasen fortfarande riktigt sliten sen gårdagens bravader. Mange kör för tillfället och har kört hela vägen från Stockholm hittils. Jag har dragit upp en liten datahörna här i baksätet så jag bara sitter och myser med laptopen i famnen och känner vibrationerna i hela kroppen från 12" basarna ;p Vi har infört en grej, vi håller på att räkna alla volvobilar vi passerar på vägen till Luleå, ända från Stockholm! Ska bli kul att se vad vi kan hamna på ;D

haha vi har varit lite statistiktokiga senaste dagarna, på skansen t.ex. gick vi 5000 steg, drog igång stegräknaren när vi var där inne.

Sen kan jag ju dela med mig att vi kört totalt 330 mil hittils. Och mer blir det. Inte säker på hur många mil vi har kvar hem nu men höga 300mil kommer vi nog hamna på :)

Sitter och visionerar allt jag ska göra på bilen faktiskt. Om att tona rutor och allt sånt stuffs. Måste få tillbaka massa kärlek till den här bilen nu eftersom att jag (som det ser ut nu) inte kommer byta ;P

Har även funderat på att göra något åt motorn.. men vi får se hur det blir med det. Jag tror det skulle vara stor skillnad för mig om jag drog i lite mer power i den, lite mer på gasen så att säga!

Hmmm.. blir det fårön imorgon? shit jag har valångest. :P det hade vart kul men vet inte om jag orkar. samtidigt hade det varit en skön grej att komma hem och komma in i rullarna direkt och göra nåt kul istället för att slöa ;P

Aja.. vi får se.

3 kommentarer:

  1. hääärligt killar när är det min och ulfs tur

    SvaraRadera
  2. "vi" Jaaaag satt och hetts räknade. ;P Dock vet vi ju inte resultatet i och med det att jag somnade till emellanåt. ;P

    SvaraRadera
  3. 125! =) och mange prickade av när du somnade!

    SvaraRadera