måndag 6 juli 2009

4 days to go

till min allra första långa lediga semester!! Har alltid skippat semestern senaste 4 åren och på högstadienivå/gymnasienivå så har jag alltid jobbat på somrarna. Inte hela somrarna och inte sen 13 års ålder men 14års åldern i alla fall och ja. Ska bli skönt detta :D ska köra en jäkla vecka nu i alla fall och bara röja röja på jobbet så kan man känna sig stolt när man kliver av :D

humöret är på topp.. vet inte riktigt varför. Kanske för att jag helt enkelt bara känner att jag är bäst? Haha ibland har man väl rätt att känna så tycker jag väl ;P kommer ju perioder då man tycker raka motsatsen så varför inte.

Problemet som jag ser det är väl att vädret inte verkar vara på topp just nu.. har vart så grått senaste dagarna men med lite tur så spricker det väl upp sen någon gång, förhoppningsvis mellan 10 juli och 3 augusti? ;P Blir i alla fall en del stugan antar jag är inplanerat och båt+vattenskoter, sol+bad, ja allt man kan önska sig. En kall öl också en vanlig tisdag?! :D

ooooh yeahh

Aja. Dags att göra något vettigt av denna kväll..!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar