torsdag 30 juli 2009

Brännabeach

Blev M/S Bränna (eller Diners) nu igår då. Tänkte att jag var tvungen att ta mig ut en lill-lördag såhär på semestern också. Jag och Nicke tog initiativet samtidigt som vi visste att många fler skulle ut =) hade kul, men dricker aldrig mer long island ice tea, inte för att det är för starkt, utan att jag fick så jääkla ont i magen av den. Som när man hinkar i sig cider, tål inte magen min heller. Typ samma knipande känsla. Hann just beställa taxi hem så gick det dock över (efter ca 20 minuter) =P men bara på 10 sekunder när det väl blev bättre. Aja skumt sånt där..

Och idag mår man väl lite som man förtjänar fast det är inte alls farligt.

Har begärt offert från flera takläggare om att lägga om taket+hängrännor och sånt. Och har nog en som jag är nöjd med nu :) så i sommar blir det nytt tak, trots allt! Ska bli spännande när det är klart :D om typ 3 veckor antar jag att jag har nytt tak på kåken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar