måndag 27 juli 2009

Lights out

Vi drog värsta spontana grejen idag jag, Emma, Tomek & Sara. Var så jävla hungrig där runt klockan 4 så ringer Sara och föreslår en grillkväll.

Det var spikat på en gång! Vet inte när jag åt så mkt mat senast.. eller när någon runt bordet verkar ha ätit så mkt senast ;P

Fick en massa ärenden gjorda idag. Eller egentligen bara ett. Att lämna nyklockan på rep :P

ja.. en vecka höll den. Men envisas man med att kasta den mot en klippa i fyllan så får man väl skylla sig själv. (nu var det ju inte meningen att den skulle hamna där, den skulle hamna på gräsmattan ovanför ;D)

Det var fan billigt att laga den så jag är nöjd ändå. Kanske får den imorrn? Vi får se!

Vill för övrigt bara klargöra för massa nyfikna att spolarvätskan som står på bordet i förra inlägget så klart inte är spolarvätska, utan mintgrogg ;P (kändes bra att få ta upp det här och nu!)

Så. Vad ska hända nu? klockan är 22 och jag känner mig nästan klar för den här dagen. Men vad ska det tjäna till att gå och lägga sig tidigt nu då?

Sov ju i och för sig till klockan 2 idag.. helt obefogat tycker jag. Men det är väl det man ska göra på semestern.. vila?

Äsch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar