lördag 18 juli 2009

Mot GBG!

Vi är snart framme i Göteborg.

Vi åkte från Nynäshamn nu på eftermiddagen lite senare på grund av baksmälla. Annars hade vi åkt lite tidigare. Tänkte höra av Sofie idag också men allt blev lite småstressigt. Stort tack till Sara i Nynäs i alla fall som bjussade på soff/sovplatserna! =) Och Maria! Vi båda hade en fruktansvärt trevlig vistelse i Nynäs:)

Tänkte jag skulle roa mig med att lägga upp massa bilder nu i alla fall
Sofie chillar på en spöktron.

Dumma jäkla spöke som skrämde skiten ur mig när jag gick förbi. Var ju som mörkt där inne :P


Åkte Insane och den var verkligen insane.. G-kraft 3,5 läste vi i en broschyr innan. Kändes som att man skulle flyga ur och åt helvete hela tiden =P men den varade bara i en minut så. Jag höll inte ögonen öppna alltför många sekunder...



Mange vid laptopen i bilen.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar