torsdag 20 augusti 2009

humor och takläggning



HA.ha..ha....ha....

ja snubblade över den där tidigare idag. Så dålig att den e bra.

var hos tandläkaren idag. Inga hål :D sa det till dom när dom fråga om jag trodde att jag hade några hål

"Jag tror att vi är klar på ca 12 minuter" sa jag.

Mja var ju så mycke snack o grejer. Men undersökningen tog nog inte mer än en kvart antar jag :P Vet inte ens vad tandläkaren kostar idag? Vi får se. Kommer väl en räkning hem i brevlådan.

Hantverkarn har börjat ordna panelen från utsidan nu också. Håller ju på att byta till träpanel från plåt och sen ska det målas. Kommer bli finfinfint :D skulle vara klart på en vecka att byta panelen så håller på att jaga en målare (ids inte själv, nej). Sen är det ju nytt tak också som gäller. Så de får avbyta varandra ;)

Kommer bli roligt att se slutresultatet med nytt tak, träfasad och sedan en helt annan husfärg! =)

Och allt kommer vara klart inom loppet av 3-4 veckor.

Längta? eh jooo

Har valt lite tapet och sånt där inne också. Det är det jag får pyssla med i samma veva antar jag ;p

Fan har inte gjort den där listan med "stuff to do" ännu. Och kartlägga vad fan jag egentligen behöver göra för lister o hej o hå. Dessa småsaker, vet inte vart jag ska börja. Men nog löser det sig till slut det också, antar jag.

3 kommentarer:

  1. Låter som om du har kommit långt med dina husprojekt...! Först sovrummet, badrum och kök och nu även utvändigt. Gud vilken huslig kille du har blivit från att skapat vattenskada på ett hotell i Götet.

    Har du dåligt samvete???

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA SÅÅÅÅÅ JÄVLA ROLIGT!!! full jävla klantskalle :D

    SvaraRadera
  3. herre gud det där får jag leva med myyyyycke längre än vad jag trodde.

    Det roliga är att berättelsen spridit sig ända till Norge.

    Jag citerar namnet på en grupp på facebook:

    "Jag har gjort många dumma saker i mitt liv, och jag lovar att göra om dem"

    tyckte de passa bra.

    SvaraRadera