tisdag 25 augusti 2009

Keep faith

Snackat med målaren och gjort klart. Väntar bara på att panelen blir klar så är även det på rullning!

Nu har jag börjat lite smått med att de-toxa mig själv från kolhydrater. Har börjat minska successivt med pasta/ris och sånt svammel (haha) i tron om att LCHF blir precis rätt diet när jag ska börja träna. Jag kör ganska lugnt nu ändå. Kommer äta lite såna grejer till lunch fortfarande och så, och även om det bjuds på godmiddag kommer jag att hyva i mig som vanligt. Men nu på veckorna spelar det ju ingen roll tycker jag. Bara att laga något snabbt i regel för att få i sig något, så varför inte bara prova skippa pastan/potatisen och prova?, tänkte jag. Ska bli spännande det här.

Imorgon jävlar anamma så smäller det. Jag är taggad, till tusen, på att börja träna. Och träna ordentligt. Jag har hållt disciplinen att (haha?) INTE börja träna förrän imorgon så att jag ska vara så taggad som jag bara kan vara=) jag var fruktansvärt nära på att dra ut nu idag, men nä. Suget får vara till imorgon ;)

Ska nog börja träna mest för att få upp energin och må bra, det är väl det jag ser som huvudmålet. På sikt kanske man börjar köra tidiga morgnar och en promenad före jobbet varje morgon?

Nä nu ska jag inte skena iväg innan det ens hänt något. Jag är duktig på de där ;P brukar dock inte vika en tum när jag väl bestämt mig för något.

Och det har jag. Och jag kommer må så bra när jag väl är igång så=)

Nu blir det ett varv i jacuzzin och sen blir det TV. Perfekt avslut på kvällen!

Ciao

3 kommentarer:

  1. haha lugn nu, dom där morgon promenaderna kommer du dissa efter typ... första :P
    Men! Go girl :-D

    SvaraRadera
  2. Hm.. girl? Är inte du en man? :)

    SvaraRadera
  3. JA!

    Taskigt läge, det här! ;(

    SvaraRadera