söndag 20 september 2009

Mardröm?

Haha nä kanske inte. Men drömde att jag sov hela söndagen och vaknade upp måndag morgon och inte fattade någonting. Så om och om igen så lurades jag i drömmen att det var måndag. Sen drömde jag även att jag kollade på klockan på morgonen och att den blev allt senare och senare, och fortfarande övertygad om att det var Måndag och dags att jobba :p kan säga att jag fick ett sånt där fall då jag var oerhört skeptisk på morgonen vad som var verklighet och inte :P

haha kul sånt där

Har hävt i mig lite scrambled eggs på morgonen :) gud så gott det är. Och mättande! Klarar mig nog till middagen nu skulle jag tro!

Ikväll/idag vet jag inte alls vad som är på tapeten. Hade vart kul att ta sig till Lule nu en sväng på dan. Skulle behöva nya skor faktiskt :P lite waste att köpa nya skor nu kanske är ju snart vinter och ahr ju inte tänkt köpa kängor än direkt men vafan :p får man en impulstanke så får man väl och det måste man ju ta vara på!

Såsom bil.. nu är jag inne i den där skiten igen att börja fundera. Klarade mig en månad ungefär utan att känna begäret efter ny bil ;p men nu är det här igen! Kan någon drämma till mig?

Nä nu blir det att göra Nånting i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar