onsdag 16 september 2009

Persiljesmör

Och en fet bit entrecôte hyvade jag just i mig, med grön sparris stekt i vitlök på sidan om. Det satt bra i magen ;P eller det var väl ett tag sen kanske en timma sen jag käkade men i alla fall. Med den här dieten behöver man ju inte passa mattider så ;D -6kg totalt nu för övrigt, minskning på 5 hekto sen 4 dagar. Vet inte varför jag skriver det här så ofta, borde fan väga mig en gång i veckan, men försöker se om det börjar avta något :p

Hämtade upp Axel (lillebror) och vi såg film och drog lite GH. Filmen blev Baksmällan och det var good shit tyckte vi. Den var inte sådär superHahaHArolig som t.ex. första gången man såg American Pie eller så, men den var som ändå hyffsad i sig som helhet!

Så nu då? Återstår bara lite cuzzi och sen är det väl vänta in ny dag antar ja.

Träffade för övrigt målaren igen i morse och ska få han att fixa till en massa hemma hos mig nu en gång för alla, sånt man tänkt göra själv, inomhusgrejer då, men som fan aldrig blir av att man gör!

Sen återstår bara lister, lite runt dörrar och golv, plus att lägga klart en liten plätt med golv.

Sen e det Nästan klart. (de projekt som är påbörjade i alla fall, inomhus ;)) Fortfarande lite EL-dragning och sånt kvar men man får ta allt i steg. Kommer göra stor skillnad det som jag bestämt mig för att leja idag i alla fall.

LÄNGTAR, hyffsat less nu börjar jag vara ;)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar