måndag 7 september 2009

Mååål-

-eeerrriiii. Imorrn kommer dom och ska börja måla! Känns mumma. Provmålade färg idag på väggen utanför, men det var inte riktigt som jag tänkte. Lite för blågrått utseende på färgen. Vill inte gå mot blåa hållet, utan de ska få ta bort lite "blå" nyans och sen blir det bara att köra på! Skulle ju ha rakt utav ljusgrått och det är med basta ;P och kritvita detaljer runtom. (knutar, fönster, etc)

Har inte direkt så mycke att dela med mig av. Käkade Entrecôte med god svamp-pepparsås (hemmagjord av mig såklart)+rosésallad/ruccolasallad/isbergssallad mix. Älskar den mixen :D Fick även i mig lite broccoli till lunch..

Fan va hälsan mår bra nu alltså :)

Aja. Sova.

Nite.

4 kommentarer:

  1. Kan du skicka ner dom till Nynäs sen så kan de få måla om hos mig! tack på förhand ;D

    SvaraRadera
  2. haha ska du måla utanför läggafönstret då eller? =)

    SvaraRadera
  3. haha jaa du man vet aldrig. Har jag en målare som gör det åt mig så kan det säkert bli så också ;D först och främst är det inomhus som gäller dock!

    SvaraRadera
  4. jaha okej blir nog lite dyrt om dom kommer från Boden och ska måla men men det är ju proffs så nog går de väl att styra upp! :D

    SvaraRadera