onsdag 2 september 2009

EY ey

Poppar lite musik. Allt möjligt faktiskt. Tror jag kör på en playlist som är ca 30 min lång idag och somnar in till. Ingen jäkla TV. ;P

Tränade idag också, börjar komma igång på riktigt. Andra vevan med armsen(bicep,tricep+underarm) blev det idag. Och kosten gör mig oförskämt pigg efter träningen. Måste vara den (har nämligen läst fler som varit med om de). Käkar 3ggr per dag just nu och är proppmätt mellan måltiderna, det är det jag tycker är så fantastiskt.

Aja, nog tjat om det där nu!

Lite nyare bilder på utsidan:

Baksidan



Framsidan nu då.



Bilden från gårdagens inlägg (för lite smått före-efter jämförelse!)

Det taaaar sig. Sen målaren nästa vecka, det är spikat nu. Och efter målaren är klar så åker nya taket på. Om de nu inte skulle göra det samtidigt? Hmm tror fan inte de dock.

Själv ska jag hinna fixa lite inne under tiden. Lite tapetsering och sånt. Tror jag även ger mig på listning också. Där det är "raka" hörn i allafall borde jag klara av tycker man.

Fått ett jäkla renoveringsrus nu igen ;) men vill ha allt klart och till 100% känner jag nu.

Aja. Dags att drömma vidare fast i sömnen :P

Ciao

1 kommentar: