lördag 5 september 2009

Saturday Night Live

Fredag gick just över till Lördag och här sitter man fulladdad efter två filmer.

Last House on The Left - hyffsat bra

Drag Me to Hell - Jäkla b-film men den var komisk som fan för just detta.

Så det har man hunnit uträtta denna fredag. Håller även på att kyltina en entrecotebit. (eller ja faktiskt en hel entrecote, 3kg, köttbit för de som inte är så insatta ;P)

Tänkte jag skulle börja beta av den. Fast jag ska nog skiva upp den och frysa in eftersom. Aldrig att jag käkar 3 kg på en vecka för tror inte den klarar sig längre än så. Blir nog snarare just under 1kg och beta av den eftersom med beasås och aioli. Fan så gott.

Första Hypet har gått över efter igår när jag vägde mig (alltså torsdag). Men ser fram emot nästa gång då jag dock inte tror det blir lika stor nedgång, som sagt, nog är det mkt vätska jag tappat. Och jag hoppas det samtidigt, vill inte få alltför snabb viktnedgång heller. Men jag ligger stadigt mellan mina 11-21gr kolhydratintag per dag, vilket jag fortfarande känner att man mår bra av ;p

men vem vet efter jag "deffat" klart. Verkar ju som att det fungerar med tanke på att jag aldrig gått ner i vikt tidigare då jag provat. Kommer nog försöka tänja på gränserna och i alla fall prova mig på lite sen när jag känner mig nöjd. Eller det blir kanske så att jag väntar tills jag märker att jag bara står still/eventuellt ökar i vikt av muskelmassa.

Håller på att intala mig själv nu hela tiden att kosten och motionen är det enda som gäller. :P

Det hjälper!!

För övrigt hann jag med ett besök på Örjans och handlade mig ett par Jack & Jones jeans typ lite halvbaggy-stil. Jag passar inte i alltför extrema modellerna men hittade ett par idag jag tyckte var bra! Samt 2 långärmare+en t-shirt. Jeansen måste dock kortas så ska hämta dom onsdag next week.

Nåja nu ska jag sova. Ska bli medtvingad på loppmarknad kl 10.00 imorgon om jag nu orkar. Vill sova ut på helgen samtidigt som jag känner att jag inte vill vakna så mkt senare; hela dan försvinner ju..

Åsså blir det födelsedagsfika :D fast det blir förmodligen kaffe och en rejäl klick vispgrädde för mig antar jag! Kanske provar mig på något bär och vispgrädde på sidan om;P

haha låter väldigt extrem nu. Blir lite rädd för mig själv ibland?;) Men har man ett mål så har man väl ett mål?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar