torsdag 3 september 2009

FETTDIETEN FOR FUCKING LIFE!!


Japp.. Jag vägde mig idag. Jag började förra tisdagen (eller var det måndag?)

Vågen visade i alla fall

-3,3kg

förstår du?

alltså MINUS TRE KOMMA TRE KILOGRAM PÅ NIO, EVENTUELLT ELLER MAX 10 DAGAR (lite dåligt minne faktiskt)!!

Det här är helt otroligt. Och det är kul en viss person som inte sett mig på en vecka såg det t.o.m. på mig, i ansiktet. Jag tror visserligen att jag tappat mycke vätska nu första tiden här. Men hade aldrig kunnat tänka mig detta. Hade faktiskt varit ganska nöjd om vågen visat -1 också.. hade ju inneburit ca 3,5kg nedåt på en månad och med andra ord vore jag ju i mål på tre månader.

Fast håller detta i sig går det ju så klart fortare... Har ju tränat också. Fast bara styrke, hunnit med ETT enda konditionspass... ETT. Inte ETTHUNDRA.

Jag är frälst. De kallar LCHF för en sekt och garanterat om det är en sekt så är jag en sektmedlem ;p

Tar dock inte ut allt i förväg nu. Dags att lugna ner sig lite. Jag kan ha tappat vätska. Och mycke vätska. Men lite kroppsfett borde det vara hursomhelst. Jag tror faktiskt att jag ... nästan aldrig gått ner i vikt någonsin tidigare. Bara gått upp när jag tränat (byggt muskler) och sedan stannat där på samma vikt när jag slutat träna(eftersom jag ätit lika mycke mat).

Aja. Nu är det dags för sängen. Länge leve LCHF - Low Carb High Fat (hittils vad jag upplevt i alla fall)

Snälla säg att nästa vägning, förmodligen veckan nu härpå, visar lite mer nedgång!

This is good shit, I'm convinced.

4 kommentarer:

  1. "LCHF ger ökat skydd mot svininfluensan". Du har ditt på det torra nu.

    SvaraRadera
  2. hehe du blev så busy med apotekstanten så jag kilade iväg till shell ;) iaf så pluggar jag på som vanligt, förhoppningsvis blir jag färdig innan det är dags för pension men vem vet? ;D är rätt less på den här stan men det har inte blivit att dra nån annanstans än så länge =) asduktigt med dieten för övrigt, själv har jag just köpt världens största chokladmuffin! //kram Marie

    SvaraRadera
  3. haha sekttanten har yttrat sig om svininfluensan det är fan lite kul det där :P

    SvaraRadera
  4. jaha okej jag kör på med dieten, är faktiskt inte sugen på någe muffins!! (tror jag).

    Alla drar verkar det som. Kommer bara vara jag kvar om några år :P

    SvaraRadera