torsdag 24 september 2009

Om inte så inte

Tränat idag, blev mage och rygg, eller det är det jag har på schemat torsdagar så! :P

Förra veckan var tung, ingen träning pga förkylning/snuva så jag tänkte härda ut. Och det gjorde jag. Nu måste man in i rullarna igen snabbt snabbt så att man inte börjar slacka ;p

Dieten går bra, och om jag inte minns fel så är det 1 månad imorgon och resultatet slutar nog denna månad på:

-6,5kg

vilket jag är ganska nöjd med! Står ju lite still nu i viktnedgången, förmodligen på grund av lite fusk (smörgåstårta, alkoholkväll) men vi får se nu. Ska köra en till torrperiod på det götta och alkoholen nu så.

Imorrn lägger jag upp massa bilder på mat jag käkat för att gå ner i vikt. Har faktiskt tagit impulsartat då och då på mat jag lagat under tiden :p anledningen att jag inte gör det nu är för att jag inte hittar kabeln till mobilen så jag inte kan föra över bilder, och den orkar jag fan inte leta ikväll ;)

Så... imorrn fredag. Igen. Visst det är väl skönt, men jobbet är så underbart just nu så det finns inga gränser! Så helgen är på gott och ont.

Kanske dags att sova nu? Inge midnattstjafs idag nu, Robin!

Försöker bara intala mig själv ;p

Ciao

1 kommentar:

  1. Hör att det är nån mer som är seriös med träningen.
    Synd bara att, som du säger, man blir straffad så fort man fuskar.
    Ska lägga mig på deffning jag med lagom innan det blir utlandet nästa gång.

    SvaraRadera