tisdag 15 september 2009

Lägga tak lägga panel måla tak måla vägg

Bläää börjar bli lite spyless allt nu. Vill få det klart och fixat. Och det är nära! Fasaden är färdiglagd imorgon och då blir det bulla för då kommer målningen gå fort. Ska diskutera lite arbete inomhus med målaren imorrn också, bl.a. fixa taket fräscht och fint där det varit väggar och så. Och förmodligen även MÅLA i "nya vardagsrummet". Kollade på tapet och Fototapet först men satan så dyr grej det blev i slutändan. Då får det räcka har ju förfasen bytt fasad och målat huset och ska lägga nytt tak i år så någon måtta får det väl vara? :p

Kör på med "jägardieten"/LCHF/Low Carb ja vad fasen man nu kallar det, och märker fortfarande resultat. Känns underbart men tror viktminskningen har tonat ner sig något nu, kanske tappar 0,5-1kg i veckan nu ungefär så det är väl bra. Ganska kul att följa på programmet jag har i datorn med kosträknare o allt :). Har gjort det här till en "grej" för mig nämligen ;p

usch sjuka och ingen träning på två dagar. Hoppas jag är frisk imorrn så jag kan dra ett ons/tors/fredag istället för mån/ons/tors den här veckan annars halkar man ju efter med träningen och då känns det piss. :p

Nää nu blir det tidig kväll. Inge lägga sig vid midnatt eller 23 i alla fall, nepp, 22 ska jag vara färdig att somna. Så de så. Målaren kommer imorrn på morgonen så det är bara att tagga och filosofera lite till innan man blundar! =)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar