söndag 6 september 2009

hold on

Ännu en helg avklarad. Faktiskt hunnit med en del. Vi drog en buzzkväll igår och hade tänkt se Män Som Hatar Kvinnor efter det fast det tog lite väl lång tid att dra en vända igenom alla tre buzz-spel vi hade. Svenska Genier, Hollywoodquiz och Sports Quiz. Fan sports quiz alltså. Jag höll på att somna när vi spelade det. Hur ofta blir man trött och inte hypad av buzz-spelen? :P

Idag var det fika hos kusinen(Annika). Vi drog dit jag och Carro på några koppar té. Ja det blev té och inte kaffe för en gångs skull. Fanns massa fika men jag nöjde mig med vispgrädde och några hallon ;P haha. Det var fan gott. Hallon har aldrig vart så gott som det var idag ;)

-7 hekto för övrigt, enl mätning igår. Så -4kg är det nu, imorgon är det två veckor sen jag började!

Har hunnit med att träna idag också. Gick bra. Jag kör på nu, blir 4 dar i veckan. Med vilodagar tisdag, fredag, lördag. Tycker jag är rimligt upplägg :D

Längtar till imorrn. Tills måndag ;) jag är lite different känner jag när det blir så ;P fast jag trivs ju på jobbet. Som fan. Så why not?

Dags att göra ett försök att somna. Kommer inte vara svårt.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar