lördag 7 mars 2009

Can't waste time

eller jo waste time det kan jag visst. Sitter och tar en chillkväll. Några telefonsamtal, slöa i sängen ja o så vidare!

Har varit en sväng på jobbet idag; det behövdes. Jag behövdes. Och det känns bra när det blir så! ;) kan surra på nu i flera minuter om connections o massa skit men ids inte. Det jag gjorde idag var bra för framtida samarbete kan jag o vissa andra tycka! :p

Håller på att steka grillkorv! Hmm var sugen på att dra ut en fläskfilé och göra pommes till men det blev inge sånt på grund av brist på pommes. Så klart :P Tinar en till imorgon så får vi se. Ska väl gå att hitta på något bra =).

Kanske nåt nytt man inte provat?

Vad är det med folk och alkoholen och all drama/ångest som händer just nu på grund av supandet? ;P är det vädret eller vafan? Allt från väskor som försvinner till att folk funderar på om de är gay å hela skiten. Gud :P

Har varit så mycke drama o grejer i samband med alkohol nu på senaste så måste bara ställa frågan rakt ut till vemfansomhelst känner jag. Aja. Så är det. Inge å göra åt. Sluta supa kanske?

..Nä inget sånt blir de heller. Det är bara att köra på, det finns bra saker inblandade också! Eller hur?

Det jämnar alltid ut sig

Nu har jag surrat nog känner jag. Ibland undrar man om man ens får ut något av att babbla på ;P inte vet jag.

E väl kul eller nåt.

CIAO =)

2 kommentarer:

  1. Haha ja stackars Lisa sen! Väskan är ju mitt allt! :( Jaa allt pekar på att du är lite gay.. :/ ;)

    SvaraRadera