söndag 8 mars 2009

Söndah

Vet inte hur jag ska börja nu ;p. Har väl inte hänt så mycke. Varit och käkat hos mormor och hon var ju glad och se bara att man levde. Sen barnkalas hos syrran. Fan man börjar känna sig gammal när vissa systersöner växer upp :P suck.

Sånt är livet.

Ny vecka nya möjligheter (fan va cliché där). Ska ligga i som fasen i jobbet nu känner jag. Blir sån när nya möjigheter öppnas upp, då kan jag inte sluta engagera mig, utan kör bara på och på tills det förhoppningsvis blir något bra av det! Så ska det vara! ;)

Har inte planerat nånting direkt under veckan sådär. Får ta dagen som den kommer ;p vill inte sönderplanera heller. Känns som att jag i alla fall haft världens chill-helg och att jag inte kommer ha några problem att stiga upp imorron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar