måndag 30 mars 2009

Rooftops

Tvättade bilen idag efter jobbet. Mycke roligt den blev jätteren och fin och så klart så är det +1 grader ute när man är på väg hem så all smält snö och då var den skitig igen. Aja ;p så är det.

Fick samtal för en stund sen att fälgarna kommit. Och blev retad för att jag inte var först att få se dem! Haha. Där ser man. Längtar till Torsdag. Då ska de på, med nya däck. Om nu vädret tillåter. Annars blir det bara skit känner jag om det ska vara massa is kvar på vägarna och blablabla, då får det fasen vänta även om det tar emot.

Har mot Carros egen vilja kommit och tittat till henne. Den lilla sjuklingen. Har fan inget att göra. Har även hört av mig till Nicklas också utan (än så länge) något bekräftande svar på eventuellt umgänge ikväll! gud va ja va formell nu då =P

Måste hitta ny musik.. massor av ny musik. Ska utforska lite granna. Brukar inte orka utforska så mycke, Johan brukar trycka på mig massa musik och introducera för mig. Och det har funkat bra! ;P haha.

Aja, ciao ;)

5 kommentarer:

  1. The Awesome One "J"30 mars 2009 kl. 18:04

    Mja man ger och ger men aldrig får man nånting tillbaka.. men det är väl så vissa personer gillar att ta, ere så robin? ;))

    SvaraRadera
  2. ja Robin, ja får då säga det, att dom var jävligt snygga = ) det var ju trist att du inte fick se dom först ;P Mohahaha!

    SvaraRadera
  3. Hmmm oookeey. Så nu är man en tjuv också för att man får massa låtar uppkörd i sin laptop. Aja.. inte en lätt värld man lever i.

    Hehe på bönan :P

    SvaraRadera
  4. Inte "bilen"..... röda faran har vi ju sagt :)......

    SvaraRadera