söndag 1 mars 2009

Las vegas

Las Vegas Strip Steak på All stars i Luleå säger jag bara :). Det är nice. Det där stället tyckte jag om. Riktigt stora lokaler faktiskt, mycket större än vad man tror. Åsså fullt med folk :) kom lite av varje det var som alla åldrar där inne också.

Första drinken jag beställde så fick jag en jävligt manlig drink. Rosa, paraplyformat glas o en lime. Som den här ovanför fast som mycket bredare :P. Hej o hå lite skratt från alla och det bjöd jag väl på. Nästa drink jag beställde var en HELT annan och jag sa "Ingen tjejdrink nu tack" till servitrisen. Jo gissa vad som kom. No comments. Resten av kvällen fick jag höra "Du, Robin! Ska du inte ha en till drink!?" flera gånger! ;)
Det bjuder jag på
Sen åkte vi taxi hem, 600 spänn från Lule till Boden(flera destinationer i Boden dock). Billigt o bra. Åsså en extra 200kr från Vittjärv till Western farm. Billigt något så jävulskt det här med taxi. Jag drog själv till farmen, gissa vad klockan var när jag var framme? Hade tänkt åka från Luleå klockan 23.00 så jag skulle hinna vara med i svängarna.
Jo tjena, jag kom fram 02.00 och det strömmade folk UT ur grindarna. Jag konstaterade DÄRMED fort att jag var liiiite för sen :) Träffade Mange och snikade skjuts hem tillbaka där vid kvart över två kanske?
Lyckat. (ironi)
Just det vafan hann in på både Bishop Arms och Olivers i Luleå också...
...
...
...
oh no nu kommer lucköppningen.
Ska gå och lägga mig innan jag kommer ihåg något som jag inte vill komma ihåg. Jag hade iaf en lyckad kväll faktiskt. :) Cheers!

2 kommentarer:

  1. Jag lämnade borren och lådan på bron.


    Vad händer till helgen? finns det några planer spikade?/Carro

    SvaraRadera
  2. jo såg det, bra :)

    hmm jadu.. säg det. Försöker smälta helgen som var fortfarande så nä antar inte :)

    SvaraRadera