onsdag 11 mars 2009

Misery biz

Har haft möte idag om pensionsärenden o grejer. Fan va långt bort det där känns. Men tror att det är bra att börja med sånt nu redan och lyssna av i alla fall. Det var ju på arbetstid o hyffsat lugn dag idag så för mig gjorde de inget:D

Det var väl inte så mycket intressant egentligen. Som sagt det är ganska långt bort så ;P.




Hmm nu rycker det i träningsnerverna. Hatar såna här ryck för de brukar inte vara så länge :p. Om det är längre än en vecka så vet jag att det är dags, typ. Annars låter jag bli ;) hittar alltid nån anledning. Men skulle iofs behöva köra lite. I alla fall bara såhär några månader innan/under sommaren. Har ju hållt 4 månader per år i alla fall senaste.. två åren? :P. Bättre än inget!

ELLER HUR?

Så nu då. Nu börjar 2&½Men snart på TVn så det är väl det som gäller. Det har typ blivit en drog för mig såhär på vardagarna :P. Men när alla ska jobba i Lule (och är svintrött som mig på kvällen) eller på silentium då deras verkliga fritid börjar efter 21.00 känns det lite avlägset.

Blä, helt enkelt. Aja dags att sluta klaga. Det är väl ändå ingen som tycker synd om en ;D

Nu börjar det ju snart! =)

3 kommentarer:

  1. 2 ½ män är ju bäst..men man har ju redan sett alla verkar det som:)

    SvaraRadera
  2. jag har inte hunnit med alla men jag är nog inte långt bort=)

    SvaraRadera
  3. Åh, så gotti gotti Men köttfärssås och spagetti. :)

    tralla la la.

    det är bra att jag har någon som tar hand om mig när jag är så sjuk. :)

    SvaraRadera