tisdag 3 mars 2009

Chipp

Fan vilken jävla struldag idag. I allt. Säger bara det. Huvva. Glad att jag är hemma och äntligen får ta det lugnt :P

Kom just att tänka på det.. skönt att det är Mars. Jag fick någon slags återblick och började direkt tänka på sommaren.. och hur kul den var. Och samtidigt, HUR KUL DEN HÄR SOMMAREN KOMMER VARA :).








Det här är bara Pics från stugan och tre dagar av sommaren dock!

Nää det ska bli kul som sagt.. fast det är ju ett tag dit :(

Hmm... Ishotellet i Kiruna till helgen kanske? Det lät coolt. Det ska jag fundera på :)
Pheta grejer liksom.
Bara så här på tal om något HELT annat än sommar o sol!
Nä nu ska jag göra nåt annat!
Ciao.

2 kommentarer:

  1. åh, ja sommaren. ta mig dit igen, tillbakablickarna. alltihopa. -bland de bättre upplevelserna i livet. (:


    Ishotellet, förresten. vad handlar det om? Fick ett sms av Sofie Martikkala om det också.

    /Carro

    SvaraRadera
  2. det var just det det handlade om, över dagen bara att åka dit.

    SvaraRadera