måndag 2 mars 2009

Close your eyes

Inte så mycket särskilt som hänt idag. Mår lite illa allmänt, i magen asså. Hoppas det inte är något helvete på G nu så man blir sängliggandes eller nåt. Det var fan länge sen jag åkte på det där och det är jag glad för.

Igår rymde Zeke. Märkte att han var borta och att det stod öppet. Fan tänkte jag, det hade nog gått två dagar. Letade i hela huset efter honom och den lilla typen hade gömt sig mellan bokhyllorna i vardagsrummet. Trodde han var död först när jag såg honom! =(

Men men slutet gott allting gott så e han tillbaka!

Hmm fan kom på det så här bara... jag snackade i telefonen i 5 timmar med 5 olika människor igår. Men men... jag var väl... surrsugen.

Man har som inget att göra en bakissöndag hursomhelst :P...

Nu blir det då fasen lite Guitar hero eller något. Fattar inte, livet känns lite som O.C. just nu, i allmänhet. Men jag är väl bara knäpp eller håller på att bli. :P

Am I only dreaming.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar