tisdag 17 mars 2009

Först kom Ingenting, sen kom Ingenting

Blä säger jag bara. Känner mig helt tom.

Bilterapi? Näh, orkar inte.

Såå. Jobbet går ju bra. Och nu har jag anlitat hjälp att fixa resten av köket. Ids inte själv, måste hitta mer motivation på något sätt ;). Innan det blir för ljust och somrigt och det börjar vara tal om någon altan på baksidan (hehe).

Känns skumt att vara hemma så tidigt den här tiden av året. Mina 13-14 timmars arbetsdagar brukade börja nu, komma och gå, ungefär fram till första veckan på Augusti. Men nu är det snack om massa semesterperioder och grejer. Vad är detta? :D

Det är positivt. Jag satt och gick igenom i skallen hur jag vart ledig senaste tre åren:

2006: 2 dagar på sommaren, ingen utlandsresa
2007: 5 dagar på sommaren(en hel vecka då), en utlandsresa på 7 dagar.
2008: 3 dagar på sommaren, en utlandsresa på 7 dagar.

Och that's it. Någon dag på mellandagarna var det väl också men kommer inte ihåg hur det såg ut.

Hmm nån bra film ikväll kanske? Får se. 2&½Men är på tapeten iaf ;) som vanligt.

Ciao bellas and bellos! ;P

3 kommentarer:

  1. Haha eller så är du helt enkelt klar lagomt till julen 2011;)

    SvaraRadera
  2. nu är du en riktig svensson med 5 veckors semester :)

    SvaraRadera
  3. Isvägen har inte smält de minsta :)
    Haaaaaaahaaaaaaaaa!!!!!!!!

    SvaraRadera