lördag 14 mars 2009

Hej o hå


Johan kom förbi idag och vi drog en kaffe. Sedan en VPS! (eller flera)

sen ringde Carro och behövde skjuts till torpgärdan vilket en timma senare resulterade i att hon också kom förbi! Osociala som vi var så satt jag och Johan och lirade Guitar Hero! Sorry Carro men det var så kul? ;) Sedan kom Nicke också förbi. Fullt pack var vi och frågan återstår..

blir det fest ikväll?

Melodifestivalen iaf.. ska jag och Nicke se. Det är ju final för fasen ;D

För övrigt så har snön från taket rasat idag, för allas info! Spännande va?

Ciao

5 kommentarer:

  1. hur mås det idag då? :P
    /nicklas

    SvaraRadera
  2. Din ursäkt var bättre än din förklänad efter en mask.

    JAG VET INTE ALLS
    vad jag skriver.
    det pratar om att det är någonting omlämpligt jag åt igår. Och idag är magen bara tom. Och min förklänad den äger jag inte ens själv. Kommer och knackar på mellan 21-22 ikväll. Be redo!

    SvaraRadera
  3. Och varför kan jag inte stava till ett så lätt ord som FÖRKLÄDNAD.

    bajs.

    SvaraRadera
  4. hmm ok ingen kommentar på de två senaste kommentarerna?. :P

    SvaraRadera