onsdag 4 mars 2009

Wow.

Nu har jag ketchup.

Nu har jag mjölk.

Nu har jag stekmargarin.

Så nu jävlar

Men ja e int hungrig :D Käkade just. Var förbi farsan en sväng efter jobbet och surrade lite. Sen åkte jag och gjorde mina berömda inköp som jag listade här uppe. Och därefter blev det tillbaka dit för lite käk ;)

Annars idag har jag haft en trög dag igen. Ska det bli en downperiod nu eller vad är det frågan om! Vi får se. Just när man känner att det är toppen så ska det alltid hända något som "jämnar ut" allt ;P. Aja. Jag har haft för mkt medgång och för lite motgång hittils så får ta det för vad det är. Det positiva ligger fortfarande bra mycket med plus än det negativa!

Nu börjar jag svamla.

Hmm. Så vadgöranu. Kanske lite Guitar Hero? Nä det ids jag inte. Mat har jag ju käkat också. Kanske slår på TVn. Men det är inge 2&½ Men där heller. Kan ju kolla c+ iofs!

Hmm.. ice hotel till helgen? :D Still wondering!

A lot of things go through my mind right now, aight?..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar