fredag 27 februari 2009

fredah

Dags igen. Men den här fredagen tar jag det lugnt. Har städat lite, ska trixa lite mer och så. Bara ta det lugnt. Kan inte poängtera det mer. Måste bli så :P Har tagit på mig jobb imorrn ska vara i Luleå klockan 10. Så blir väl inte så sent heller. Hoppas TVn erbjuder något bra..

Har skrivit mycke om min nya kompis 'Alfa' men aldrig lagt in nån bild på "den"! Han e ganska stor och gör sig inte så bra på bild just därför, fick gå utanför rummet för att få en någorlunda hyffsad bild :P Tur att den inte är för stor för att man ska kunna lösa möblering o sånt shitt utan det kommer gå bra. På sikt får jag väl skaffa dragdörr-skåpar också så det blir perfekt :) Köpte faktiskt nya påslakan+lakan idag också. Och mattor. Tre stycken faktiskt!

Ambra


Miami

Sen köpte jag en dörrmatta också. Asså en JÄTTESTOR dörrmatta sån där vanlig traditionell svart. Vet inte riktigt vart jag ska ha alla mattor. Ganska kul det där stod och höll i tre mattor först, typ rumsmattor, och sen insåg jag att alla hade blommor på sig, då blev jag lite tveksam om vad jag höll på med faktiskt.
Så nu placera dem jag köpte dårå.. nånstans... aja det blir nog bra i slutändan :P
Nä nu ta det lugnt ett tag. Eventuellt somna.. varför vara vaken så jäkla länge bara för att det är helg? ... egentligen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar