torsdag 5 februari 2009

Forgotten

Ja har ju nästan glömt att skriva :P vart mycke i veckan så har inte riktigt haft tid dårå... kaklet är färdigt, elektrikern ställde in(har hänt några gånger nu, men ny chans på lördag!) sin visit. Det som återstår är att bygga spotlightramperna jag ska ha kors och tvärs och att städa upp. Har skurat bort massa gojs från golvet från kaklingen nu i alla fall så hamnade här medan det håller på att torka. Fan va smuts överallt; men får en hjälpande hand till helgen iaf :-) småplockar lite här och var, alltid är det ju nått!
Nu är jag i klockträsket igen. Suttit och kollat lite. Vet att jag för läänge sen drog upp ett inlägg med någon klocka på bild som jag ville ha men hittar den inte igen så är väl denna jag funderar på mest nu. Seiko är ju ett bra märke också. Fast den är dyr, den här. Kostar väl 2500kr. Suck ids man lägga det på en klocka? Får väl se. Finns säkert något billigare ställe iofs än vart jag tittat, går ju att forska på :P men lär väl skilja max någon liten hundralapp.
Släpper ingen bild på köket ännu :o)!
Orkar inte ta någon faktiskt om jag ska vara allvarlig. Men är jävligt nöjd med kaklingen/kaklet i alla fall!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar