torsdag 26 februari 2009

Billys pizza


Fan så gott. Köpte ett sånt där storpack häromdan :) perfekt när man helt enkelt inte ids något annat :P

som idag. Kom hem 18.00.. vad har jag gjort hmm ingenting typ sen jag slutade jobbet. Skjutsade småbröderna på bowling typ. Sen åkte jag hem och slängde mig på Alfa och surrade lite med Shima i telefonen. Det var kul att höra av henne också som man brukar göra mellan varven! Vi hade en del att surra om denna gången så :D sen slutade samtalet med ett vi hörs imorrn haha bara tvärt sådär.

De flesta telefonsamtal jag har brukar vara sociala och "surriga" och sen mitt i allt när det ska ta slut så tar det helt enkelt slut pang boom på en gång. Lite kul det där. "bläbläblä blä jaja vi hörs imorgon hejdå" .

nu vet jag inte vad jag vill få fram med detta i o f s. att jag e lite skum kanske? ;)

Jag är jag och om jag skulle råka vara unik så ser jag det som en fördel mer än en nackdel! Eller hur?

Ok nu skenade jag iväg igen. Ska gå och se TV nu innan jag säger något riktigt dumt, typ om Luleå eller isvägen i Luleå eller något ;)

PUSSÅKRAM

6 kommentarer:

  1. heiippa! köpte ett storpack billys idag också..och 5 färdigrätter haha man kanske är lat men nån ska ju vara det också :p hörs i helg!

    /nickee0

    SvaraRadera
  2. Heej, såg att du gillar också pizza, det blir glad av bara blotta tanken av det. smarrigt värre!

    SvaraRadera
  3. haha ni killar med era pizzor! är ju nästan så att man kan tro på det där de säger om att killar går igång på pizzalukt..:P

    SvaraRadera
  4. Hmm fan ska man gå igång på pizza nu också.. så mycke att hålla reda på som kille i dagens samhälle :(

    SvaraRadera
  5. jodå och även rostbiff och apelsin! ;)

    SvaraRadera