söndag 8 februari 2009

the end of the Weekend

Fyfan vilken kul helg det har varit. I fredags klarade jag Guitar Hero låten som jag nött på i flera månader, Johan och Magnus fick höra på en ett glädjevrål som hette duga.

Haha.

Så fredag var chill, värre var det med lördagen med krog, fylla och minnesluckor. Lördagkvällen är jävligt luddig den här gången måste jag säga :P. Träffade lite nytt folk och så, trevliga människor, sen var det krogen då, där man träffade ännu mer folk. Och där man drog i sig ännu mer sprit :(. Vet inte om man ska ha någon ångest idag. Tror inte det, kanske något svagt minne om någonting som borde vara lite ångestframkallande :p aja, sånt är livet. Kort sagt en sjukt rolig kväll och jag drack alldeles för mycket den kvällen. Jag brukar inte spåra (tror jag?), har som en spärr som säger att "nu är det nog", i vanliga fall :p efter krogen fick man skjuts hem av mange som stod utanför och checkade läget! Kommer inte ihåg vad klockan var..


Redo för fest!

Så var den helgen slut. Nya tag imorgon antar jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar