måndag 23 februari 2009

currycurry

Vaknade i morse. Helt utvilad. För ovanlighetens skull. Hoppas det blir en vana nu framöver annars blir jag lite depp :/

käkade resterna från igår nyss. Ibland är det fasen bara så att hur gott det än blir när man lagar maten, så är det godare att värma upp den dagen efter :P

FATTAR INTE

haha okej ska inte överdriva nu :) är iaf mätt o belåten och det är väl bra!

Det har snurrat idag igen på jobbet och det har snurrat riktigt bra faktiskt. Behövs väl inte sägas något mer om det direkt.

canal+ måste fasen visa någon bra film idag annars e jag ställd. Är så filmsugen så de e inte sant :) Förresten så kan jag rekommendera The Prestige för den som inte sett den. Jag tyckte illusionisten var bra först men den här var snäppet vassare. Och det är typ samma sorts film.
En sån här film då man väntar och nästan blir less på filmen och sen 20 minuter innan slutet blir man så jävla frälst av hur bra allt bara knyter ihop sig. OH yes :) Sånt tycker vi om.
Kollade www.tv.nu alldeles nyss nu medan jag skrev. Finns väl någon film sådär att se på c+. Men kom på att jag fyllde cuzzi'n nyss och det blir lagom att dra lite "2 and ½ Men" klockan 21.00 på TV6 :).
Allt bara knyter ihop sig!
Ps. Idag är jag på riktigt bra humör.
Ciao bella.

3 kommentarer:

  1. blääääääääää! :(

    SvaraRadera
  2. Nää, du kan ju inte heller rå för vars du är uppvuxen så. :)

    SvaraRadera
  3. Ja, du borde sova bra med tanke på sängen nu. :)/Carro

    SvaraRadera