tisdag 24 februari 2009

Grattis på namnsdagen!


Haha så klockrent. Om du vill reta nån som har lite mage idag så kan du alltid önska dem grattis på namnsdagen; fet-tisdag! Har visserligen hört den förut men nu är det ypperligt tillfälle att sprida den vidare till resten av världen!

Så dåligt så det är bra. Haha. Men se till att du då inte gör någon ledsen :/
Har då själv ätit 3 semlor idag. Fick erbjudande om några fler, det vore fasen nice men jag orkar inte röra mig från hemmet nu känns det som. :) Ser fram emot en skön kväll framför Guitar Hero och 2 & ½ Men. Tyyp :)
Undrar om jag ska ta tag i kylskåpet och hålet där det ska vara... hmm men kan ju fan ändå inte fälla in det själv..
Får se. Känner mig lite död efter idag.

3 kommentarer:

  1. Åh gott med semla, själv har jag inte ätit någon sådan idag. Men ska besöka mamma ikväll och hoppas hon gjort några. //Carro. :D

    SvaraRadera
  2. vad ska du göra på fredag? :)

    SvaraRadera
  3. beror på vem du är som frågar!

    SvaraRadera