söndag 22 februari 2009

Just throw the TV out of the window already

Ganska härlig känsla att vakna på morgonen. Hade ju haft gammelsängen i 12 år, fick den av morsan :) och nu är den äntligen utbytt! Tänker inte pladdra på om det här nu i flera minuter utan konstaterar att jag är nöjd som fasen att jag införskaffat den! Krävs bara att jag möblerar lite smartare och fixar, för hade inte tänkt mig en 180s först, utan 160s. Och det gör skillnad, i alla fall planeringsmässigt i mitt sovrum. Det löööser sig.

Igår såg vi film hos Sara och Johannes. Så grymt att se på projektorduk hemma i ett vanligt vardagsrum :) det diggar jag verkligen! Kanske ett framtida inköp? Haha man vill så mycke här i världen.

Vi såg Quarantine som är en "amerikansk version" av filmen "Rec". Har sett Rec tidigare och den var ganska snarlik men de hade så klart lagt till lite nytt men annars var det en ren kopia. Ganska bra film den här också, den var ju så lik den andra så :p. Efter det gick vi tillbaka i tiden och kollade på lite Tornado- En tittarstorm! Haha så nostalgiskt. Såg ju det jämnt när jag var liten. Bara svammel :D

Vars tog alla bra program vägen, kom ofta upp på tal igår.

Nåja. Ska göra en arbetskollega en tjänst idag och hämta en TV. Ska faktiskt göra det ganska snart. Det var som ganska smidigt för honom när TVn befann sig i Boden och han själv bor i Umeå, om jag kunde hämta ut den åt honom :P. Ska ta den till jobbet på måndag så får han plocka upp den när han reser förbi.

Hmm ikväll vad göra. Inga planer alls, forutöm att jag ska göra ett försök att laga grymt gott käk, denna gången Kyckling! Har inte klarat av kyckling på ett tag nu, vet inte varför jag blev tvärless men har som undvikit kyckling i flera år nu (3år kanske?). Ska köra en mix och se vad jag får ihop för god sås till och så tar jag pommes. Det blir nog bra :D. Självklart blir det 'curry curry' inspirerat ;) Kanske drar ihop en beasås Också. Vi får se!

1 kommentar:

  1. Bara för att du inte har nån is att gå på! ;)

    SvaraRadera