söndag 22 februari 2009

KFC

Maaat. Kolla nu vad jag ska leka märkvärdig för att jag har stekt en massa död fågel. Men jag tyckte jag lyckades ganska bra! Currycurycrcury sås och grillsky kyckling? Och pommes till.

Det blev fan gott. Fast måste nog ändå medge att jag tycker bättre om KÖTT än någe kyckling!
Det är svårt att komma ifrån helt enkelt :) Men men så är det. Jag har då över till imorrn också så jag slipper laga middag imorgon :D


Perfekt färg ;) Mmyees.
Nu ska jag lägga mig i Alfa (Sängen).
CIAO =)

1 kommentar:

  1. Jaaa hade de varit levande fågel hade jag blivit snäppet rädd för dig! :/
    Haha hörreduudu! Och vad pratar du om för is? Den på din uppfart eller? ;D Du har väl parkerat så nära bron så du inte behöver sätta tassarna i marken! :P Nja jag är inte så snäll mot min systerdotter måste jag säga ;p....

    SvaraRadera