söndag 15 februari 2009

I'll take a bullet for my valentine

Blandade budskap i den här titeln! Som helgen i helhet! Alla hjärtans dag asså.. vilket tjohej. Vi såg melodifestivalen, drack lite, åkte till krogen och stod utanför med vår stackars chaufför Nicke.. sen så bestämde vi oss för att åka hem igen :P det var min alla hjärtans.. natt?

Käket igår! :) eller egentligen i förrgår också. Vi hade tacomiddag på fredagen, jag, Carro, Sara, Annica, Sara, Johannes, Emma, Nicklas. Var riktigt nice faktiskt, fick man inviga nybordet också och slippa känna sig så ensam vid ett.. ja nu bevisat, åttamannabord!

Hmm inte bästa vinkel men aja det får väl gå! Ni fattar poängen!(?)
Jag börjar själv nu förstå varför folk undrar hur jag orkar med allt, för det är inte ofta jag tar en slappdag som jag gjort idag till exempel :). Har blivit sämre på att uppdatera bloggen också har jag fått kritik om :P får skärpa mig där, glömmer faktiskt bort den ibland. Haha.
Lite mer köksbilder nu då!
Med min vanliga tur så har jag kapat in det här hålet i väggen av en gammal städskrubb där frysen/kylen ska vara! Visst blev det fint! Fast det är 3mm skillnad så jag får inte in kylen i hålet.. det löser sig :P Men ack.

Resultatet efter lördagens eldragning. Vi drog upp belysning under bänken och ovanför skåparna. Det tillkommer en spotlightramp på sikt över fönstret och den väggen. Också självklart fläkten. Fast kommer behöva banka sönder lite av mitt nya kakel tyvärr och göra längre hål för kablarna för fläkten kommer alldeles för långt ner som det ser ut nu.. men men!
Jag fick höra några kloka ord här om dagen som jag tänkte dela med mig av!
"Man blir aldrig klar med ett kök"

Må så vara, kan så vara... så jag lär ju få tjata om köket här resten av mitt liv eftersom att jag hittar på nya grejer hela tiden :P Aja det är ju fasen hobby/intresse! Nu går det ju att vara här i alla fall och det är det som är det sköna... fast jag får inte stanna upp nu och strunta i småfixet. Finns fortfarande något handtag som ska dit och så rampen då och fläkten(fast den är given, idag, imorrn!!! senast).


Just det jag hann även greppa ett Guitar Hero World Tour till mitt WII i fredags efter jobbet! Så det har vi jammat i helgen lite granna. Följde med en gitarr plus att den gamla fungerade till det nya så vi har lirat duo hela tiden :) mkt kul! Jag orkade inte köpa dyrpaketet med trummor o micc o hela skiten, lite tragiskt :P

3 kommentarer:

  1. vad fint du börjar få det:)

    SvaraRadera
  2. De där på tallriken såg nästan för gott ut juh!

    SvaraRadera
  3. tack Linda:)

    ja lisa det var gott. Inte en grönsak heller på hela tallriken! :D

    SvaraRadera